Zamknij
Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności
Swipe to the left

Ulubione znaki firmowe, czyli ubrania i obuwie sygnowane logotypami.

Ulubione znaki firmowe, czyli ubrania i obuwie sygnowane logotypami.
3 months ago

Sygnowane ubrania od Balenciaga

Jedną z najbardziej charakterystycznych marek, których ubrania zdobi duże i krzykliwe logo, jest Balenciaga. Prążkowany top (kupisz tutaj >>) w ciemnym kolorze czy krótki wełniany sweterek mogłyby wyglądać na zupełnie zwyczajne i codzienne projekty. Wystarczy jednak wielkie logo Balenciaga, aby ich design z minimalistycznego zmienił się w odważny i stylowy. Warto zwrócić uwagę, że Balenciaga rzadko ogranicza się do pojedynczego napisu, częściej projektując ubrania, na których logo tworzy jedyny w swoim rodzaju print, który znajdziemy także na okryciach wierzchnich, takich jak oversize’owy płaszcz Balenciaga „Opera”.


Logowane buty Gucci

Gucci to jeden z najbardziej pożądanych logotypów, które panie chcą mieć na torebkach i butach, a panowie na koszulkach i bluzach. Sygnowane logotypami marki ubrania z sezonu na sezon sprzedają się w coraz większej ilości egzemplarzy. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się również akcesoria – paski z logo Gucci to jeden z najchętniej kupowanych elementów luksusowych kolekcji.

Za co kochamy tę markę? Przede wszystkim za wyrazistość i pomysłowość. Gucci nie boi się łączyć pozornie niepasujących do siebie materiałów i wzorów. Nowe botki Gucci (kupisz tutaj >>) na sezon jesień–zima 2019/2020 zostały wykonane z prawdziwej wełny w ciepłym odcieniu beżu zdobionej czarnym monogramem GG. Wzorzysty deseń wykończony detalami z lakierowanej skóry oraz charakterystycznym, czerwono-zielonym paskiem na kostce znacząco wyróżnia się na tle klasycznych propozycji jesiennych botków. Gucci to synonim luksusu w nowoczesnej odsłonie, który zdobył uznanie przede wszystkim wśród miłośników włoskiej mody z pokolenia milenialsów. Nic w tym dziwnego, bo nawet eleganckie, wciągane kozaki Gucci dzięki logowaniu nabierają zupełnie niecodziennego i unikalnego wyrazu.

Fendimania

Noszenie ubrań z logo marki może być wyrazem fascynacji danym stylem i wierności filozofii wybranego domu mody. Każda marka ma swoją historię i wartości, którymi od lat kieruje się, projektując swoje kolekcje. Ubrania z logo dla wielu ludzi są swego rodzaju manifestem mówiącym o własnych preferencjach i pozwalającym wyrazić siebie. Przywiązanie do marki widać w szczególności wśród fanów domu mody Fendi. Jego historia rozpoczęła się od małego sklepiku zajmującego się produkcją galanterii skórzanej, a torebki z monogramem FF do dziś są pożądane przez kobiety na całym świecie. Logowane spodnie Fendi (kupisz tutaj >> ) to współczesna wersja ponadczasowego kroju, który dodaje klasy, ale także podkreśla indywidualny styl. Logotypy na ubraniach luksusowych marek to często ukłon w stronę świata street fashion, który coraz częściej staje się punktem odniesienia dla kolekcji prezentowanych na wybiegach. Błyszcząca kurtka Fendi z kapturem wykończonym futerkiem czy kurtka z monogramem FF to wygodne i casualowe propozycje opatrzone logo marki.


Bogate sygnowanie luksusowych ubrań i butów logotypem marki to jednak domena nie tylko trzech wymienionych domów mody. Takie projekty znajdziemy także w kolekcjach innych wielkich domów mody: Dolce&Gabbana, Chanel, Versace czy Calvin Klein.

Newsletter