Blog

Sygnowane ubrania od Balenciaga

Jedną z najbardziej charakterystycznych marek, których ubrania zdobi duże i krzykliwe logo, jest Balenciaga. Prążkowany top w ciemnym kolorze czy krótki wełniany sweterek mogłyby wyglądać na zupełnie zwyczajne i codzienne projekty. Wystarczy jednak wielkie logo Balenciaga, aby ich design z minimalistycznego zmienił się w odważny i stylowy. Warto zwrócić uwagę, że Balenciaga rzadko ogranicza się do pojedynczego napisu, częściej projektując ubrania, na których logo tworzy jedyny w swoim rodzaju print, który znajdziemy także na okryciach wierzchnich, takich jak oversize’owy płaszcz Balenciaga „Opera”.

Logowane buty Gucci

Gucci to jeden z najbardziej pożądanych logotypów, które panie chcą mieć na torebkach i butach, a panowie na koszulkach i bluzach. Sygnowane logotypami marki ubrania z sezonu na sezon sprzedają się w coraz większej ilości egzemplarzy. Ogromnym zainteresowaniem cieszą się również akcesoria – paski z logo Gucci to jeden z najchętniej kupowanych elementów luksusowych kolekcji.

Za co kochamy tę markę? Przede wszystkim za wyrazistość i pomysłowość. Gucci nie boi się łączyć pozornie niepasujących do siebie materiałów i wzorów. Nowe botki Gucci na sezon jesień–zima 2019/2020 zostały wykonane z prawdziwej wełny w ciepłym odcieniu beżu zdobionej czarnym monogramem GG. Wzorzysty deseń wykończony detalami z lakierowanej skóry oraz charakterystycznym, czerwono-zielonym paskiem na kostce znacząco wyróżnia się na tle klasycznych propozycji jesiennych botków. Gucci to synonim luksusu w nowoczesnej odsłonie, który zdobył uznanie przede wszystkim wśród miłośników włoskiej mody z pokolenia milenialsów. Nic w tym dziwnego, bo nawet eleganckie, wciągane kozaki Gucci dzięki logowaniu nabierają zupełnie niecodziennego i unikalnego wyrazu.

Fendi mania

Noszenie ubrań z logo marki może być wyrazem fascynacji danym stylem i wierności filozofii wybranego domu mody. Każda marka ma swoją historię i wartości, którymi od lat kieruje się, projektując swoje kolekcje. Ubrania z logo dla wielu ludzi są swego rodzaju manifestem mówiącym o własnych preferencjach i pozwalającym wyrazić siebie. Przywiązanie do marki widać w szczególności wśród fanów domu mody Fendi. Jego historia rozpoczęła się od małego sklepiku zajmującego się produkcją galanterii skórzanej, a torebki z monogramem FF do dziś są pożądane przez kobiety na całym świecie. Logowane spodnie Fendi to współczesna wersja ponadczasowego kroju, który dodaje klasy, ale także podkreśla indywidualny styl. Logotypy na ubraniach luksusowych marek to często ukłon w stronę świata street fashion, który coraz częściej staje się punktem odniesienia dla kolekcji prezentowanych na wybiegach. Błyszcząca kurtka Fendi z kapturem wykończonym futerkiem czy kurtka z monogramem FF to wygodne i casualowe propozycje opatrzone logo marki.

 

Bogate sygnowanie luksusowych ubrań i butów logotypem marki to jednak domena nie tylko trzech wymienionych domów mody. Takie projekty znajdziemy także w kolekcjach innych wielkich domów mody: Dolce&Gabbana, Chanel, Versace czy Calvin Klein.